Här följer några axplock med frågor från kunder:

Måste man ha en hemsida?

Internet är tillgänglig 24 timmar om dygnet. Du presenterar dina guldkorn genom olika media. Webbplatsen blir en del av ditt digitala sociala nätverk. Prova!

Varför är publiceringsverktyget WordPress så bra?

Programmet är gratis och utvecklat av proffs , finns ett hundratal designade mallar och verktyg  med inbyggd blogg och sökoptimering.

Varför skall kunden välja just dig? Vilken är din tekniska kompetens?

I korthet: Två studieår inom reklam och grafisk formgivning, webbdesign,
cert. nätverkstekniker, producerat över hundra webbplatser, webbredaktör under sju år, lång administrativ erfarenhet inom offentlig förvaltning, 2,5 månaders kurs i digital marknadsföring genom Digitala affärsmodeller samt coaching av Anna Åberg i WordPress, 12 veckors effektivitet och struktur med Monica Ivesköld i kursen Framgångsrik & lycklig.

Vilket är dina kundens behov?

Varje kund önskar en professionell och funktionell webbplats som ger rätt signaler vad gäller både teknik, färg, form och innehåll, En hemsida som de ofta vill uppdatera  själva

Vem är din kund?

Jag ser en kvinnlig småföretagare mellan 35-65 år som är mitt uppe i karriären och som inte hinner sätta dig in i tekniken. Jag skapar förutsättningarna för marknadsföringen .

Så vad brottas du med just nu? Vad tycker du är viktigt? Jag är nyfiken och svarar med vändande mail.

Skriv in din e-postadress nedan – så får du mer information.

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On LinkedinVisit Us On Instagram